Monday, January 4, 2010

Köln 9. nap - Keresztbe tesz az internetkapcsolat

Hát, tudom, hogy azt mondottam még az elején, hogy általában képeket fogok ide feltölteni, DE a helyzet az, hogy a feltöltés itt, Tündééknél rémrossz, ezért, le kell mondanom eme nemes tervről. Ugyhogy képek lesznek, de csak miután hazaérek.

Siralmas.

Pont olyan mint az a táskaüzlet, amibe ma bementünk. A bolt maga 3 emeletnyi táska. Minden emeleten egy-egy ötvenes öreg hölgy várja kedélyes szigorral a vendégeket. Hát én nem igazán feszélyeztem magam, mindaddig, amig le nem emeltem egy jopofa kis görgős Samsonite-ot a középső polcrol. Az idős hölgy - továbbiakban néni - rögtön gondolta hogy segitségünkre lesz és megkérdezi nagy németül, hogy mégis mit keresünk, 3 napra vagy talán 4-re szeretnénk csomagolni, esetleg egy hetre akarunk majd pako lni, merthogy ezek ugye repülésre vannak, meg egyebek amit hirtelen nem voltam képes felfogni. Hát bevallom öszintén, én még sosem éreztem egy börönd vagy táska, hátizsák vásárlását ennyire nyomasztónak, mint abban a pillanatban. De én voltam a hibás ugyanis, nem készítettem, előtte legalább 1 héttel részletes táskavásárlási folyamatábrát. Hány nap? 1 nap, akkor ez a kicsi fekete kell, ha 2 nap akkor az a közepes barna, az, ha 3 nap akkor piros tömzsi, ha 5 akkor kék óriás, merevítéssel, esetleg extra bugyirekesszel, ha egy egész hét akkor meg hoppilila, es 30" -os .
Bocsánat néni, kezitcsókolom.

4 comments:

  1. Jojo, de vettel taskat vagy nem? Hogy hozod haza a sok szuveniiirt? Na meg vedd azt is figyelembe, hogy 5-napnal hosszabb idore josz haza :P.

    ReplyDelete
  2. Az nem lényeg hogy vettem vagy nem. De a lapot, azt vettem, s neked külön szuvenirt viszek Lacika. Nyugodt lehetsz, mert lesz miben elhozni :P

    ReplyDelete
  3. Koszi, akkor mi is tart karokkal fogadunk :)

    ReplyDelete